ProfiCredit opinie

Dane kontaktowe
Nazwa firmy: Profi Credit Polska S.A
e-mail: info@proficredit.pl
tel.: 801 805 806
Godziny pracy: Pn. – Pt. 07:00-19:00
Profi Credit- podstawowe informacje
Działalność Profi Credit w Polsce sięga 2004 roku. Jest to jedna z największych firm pożyczkowych świadcząca produkty finansowe pozabankowe, posiadająca ponad 130 oddziałów na terenie kraju, z blisko 3000 doradców finansowych, pozostających do dyspozycji klientów. Profi Credit wyróżnia się nie tylko ofertą pożyczek dla klientów indywidualnych ale również dla firm. Tak liczna grupa pracowników w sektorze obsługi klientów znacznie wpływa na tempo obsługi klientów i proces realizacji wniosków pożyczkowych. Profi Credit wychodzi na przeciw klientom z innymi zobowiązaniami, którym z losowych powodów odmówiono kredytu w innych bankach.
Oferta Profi Credit
Oferta podzielona jest na dwie kategorie: dla klientów indywidualnych oraz firm.
Minimalną kwotą pożyczki możliwą do uzyskania jest 1 000 zł, maksymalną zaś 25 000 zł. Okres spłat wynosi maksymalnie 48 rat. Profi Credit oferuje ciekawą promocję, której założeniem jest wzięcie pożyczki przez internet- wówczas nie ponosimy kosztów odsetek od pożyczki. Koszty pożyczki, jak i okres spłaty ustalane są indywidualnie względem zdolności kredytowej.
W przypadku pożyczki biznesowej możemy liczyć na kwotę maksymalnie do 6 000 zł.
Kto może skorzystać z produktów Profi Credit?
- osoby w wieku 18-80 lat
- obywatele Polski, posiadający polski dowód osobisty
- osoby nie zarejestrowane w rejestrach dłużników
- zameldowani i mieszkający na stałe w Polsce
- otrzymujący comiesięczne dochody
Jak otrzymać pożyczkę w Profi Credit?
Pierwszym krokiem będzie wypełnienie formularza kontaktowego, jednak nie należy się obawiać- ten formularz ogranicza się jedynie do podania imienia i numeru telefonu. Wnioskowanie może odbyć się następnie dwutorowo- w całości online, czyli samemu lub za pośrednictwem doradcy Profi Credit, którzy pomogą również dopasować odpowiednią ofertę dla każdego klienta. Klient zobowiązany również będzie do wykonania przelewy identyfikacyjnego w wysokości 1 PLN na rachunek wskazany przez firmę, w celu potwierdzenia tożsamości. Kwota przelewu jest zwracana po prawidłowej weryfikacji.
Po pozytywnej decyzji, pożyczka przelewana jest na konto klienta. Czas, w jakim przelew dotrze do klienta zależy od tego, w jakim banku klient posiada rachunek.
Profi Credit nie udostępnia danych o posiadanych rachunkach w związku z tym należy spodziewać się przelewu w sesjach bankowych, które zależą od harmonogramu danego banku oraz Krajowej Izby Rozliczeniowej. Na ogół są to godziny 11:00, 15:00, 17:00. Są to godziny orientacyjne i mogą nieznacznie się różnić w zależności od konkretnego banku.
Pożyczka w Profi Credit w 7 krokach:
- Złożenie wniosku o pożyczkę
- Ocena zdolności kredytowej
- Pozytywna decyzja
- Poinformowanie klienta o decyzji
- Prośba o wykonanie przelewu weryfikacyjnego
- Zawarcie umowy pożyczki
- Wypłata pożyczki
Jakie dane o nas weryfikuje Profi Credit?
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną jasno stwierdza, że w momencie wnioskowania, klient będzie również proszony o wyrażenie zgody dla Profi Credit o wystąpienie do BIK oraz BIG o udostępnienie informacji o kliencie. Warto oczywiście wiedzieć, iż informacje, jakie przekazuje BIK czy BIG nie mają bezpośredniego wpływu na decyzję udzielenia pożyczki, jednak mogą być pewnego rodzaju sugestią dla Profi Credit w momencie podejmowania decyzji kredytowej.
Przedłużenie spłaty, czy jest możliwe?
Profi Credit bierze pod uwagę, że różne sytuacje mogą sprawić chwilowe problemy ze spłatą zobowiązań, wobec tego, w przypadku problemów ze spłatą nie należy zwlekać z kontaktem z firmą. Rozmowa z doradcami może doprowadzić do korzystnych rozwiązań dla obu stron. Ponadto, aby zapobiec takim sytuacjom, w czasie wnioskowania o kredyt Doradca Profi Credit przedstawi Państwu również ofertę usług dodatkowych, których korzyścią jest odroczenie raty lub obniżenie jej o 50%. To sprawi, że w przypadku kłopotów finansowych będziemy mieli do dyspozycji tzw. wakacje kredytowe, dzięki którym dany miesiąc będzie dla nas wolny od wydatków.
Brak kontaktu, oraz przede wszystkim brak kontaktu klienta w celu ustalenia spłaty zobowiązania będzie się wiązać z licznymi konsekwencjami, zarówno finansowymi, jak i w dalszej przyszłości prawnymi:
- wpis do bazy dłużników
- karne odsetki za opóźnienie, w wysokości 14% w skali roku
- przejęcie długu przez firmę windykacyjną
- postępowanie sądowe oraz obarczenie dłużnika ich kosztami
- czynności windykacyjne w tym: monity listowe, powiadomienia mailowe, kontakt telefoniczny