SuperGrosz opinie

Firma SuperGrosz mieści się w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 87. Biuro otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 oraz w soboty w godzinach od 9 do 17. Numer do informacji to 22 102 15 00. Jeżeli chcemy wziąć pożyczkę przez telefon możemy zadzwonić pod numer 22 493 68 90. Istnieje także możliwość kontaktu mailowego z firmą: kontakt@supergrosz.pl
Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę?
Powinniśmy być obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej, być w wieku powyżej 21 roku życia, a także wypełnić specjalny formularz – wniosek o przyznanie chwilówki na stronie www.supergrosz.pl.
Czy są potrzebne jakieś dokumenty do przyznania pożyczki?
Należy mieć dowód osobisty, konto bankowe i telefon komórkowy.
Jakie bazy danych będą sprawdzane przed przyznaniem pożyczki?
Zostaniemy zweryfikowani w Biurach Informacji Gospodarczej oraz w Biurze Informacji Kredytowej. Firma Super Grosz będzie potwierdzać także naszą tożsamość na dwa sposoby.
Pierwszy z nich – poprzez system Konto X. Potwierdzenie tożsamości dokonuje się za pomocą danych udostępnianych podczas logowania się do platformy online naszego konta bankowego.
Druga metoda weryfikacji – poprzez Giro. W tym wypadku nie potrzebujemy posiadać konta bankowego. Po przyznaniu pożyczki dostaniemy wiadomość sms z kodem. Weryfikacja danych następuje podczas odbioru gotówki w urzędzie pocztowym. Polega na okazaniu naszego dowodu osobistego oraz otrzymanej wiadomości sms z kodem.
Jaka jest maksymalna kwota pożyczki dla nowych klientów?
Wysokość kredytu o jaki możemy się starać mieści się w granicach od 1000 do 10 000 zł. Stali klienci mogą ubiegać się o kwotę nawet do 15 000 zł.
Czy potrzebne jest przedstawienie dochodów od pracodawcy?
Nie jest to konieczne. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie www.supergrosz.pl.
W jaki sposób otrzymamy informację o przyznanej pożyczce?
Odbywa się to drogą mailową oraz wiadomością sms.
Ile czasu czekamy na przelew?
Jeżeli wybraliśmy weryfikację poprzez Konto X – pieniądze otrzymujemy natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku.
Przy drugiej metodzie – GIRO, po decyzji o przyznaniu nam pożyczki, dostajemy wiadomość sms ze specjalnym kodem. Następnie należy się udać do najbliższego urzędu Poczty Polskiej. Tam okazujemy nasz dowód osobisty, otrzymaną wiadomość sms i odbieramy gotówkę.
Czy możemy skorzystać z konta bankowego innej osoby?
Dozwolone jest posługiwanie się tylko i wyłącznie takim, które należy do nas.
W jakim czasie po odrzuceniu naszego wniosku o pożyczkę, możemy aplikować o kolejną?
Po upływie 30 dni.
Gdzie możemy sprawdzić aktualny status naszej pożyczki oraz termin spłaty?
Widoczne są one po zalogowaniu do serwisu w indywidualnej Strefie Klienta.
Czy konieczne jest podpisanie umowy podczas ubiegania się o pożyczkę?
Nie. Firma wprowadziła możliwość udzielenia pełnomocnictwa SuperGrosz do podpisania umowy w imieniu klienta bez konieczności podpisania i odesłania umowy do siedziby instytucji. Jest do duże ułatwienie dla pożyczkobiorców.
Czy mamy możliwość wcześniejszej spłaty pożyczki?
Tak. W przypadku wcześniejszej spłaty należna kwota jest pomniejszona o koszty – odsetki i część prowizji, które są naliczane w przypadku zwrotu pieniędzy zgodnie z harmonogramem.
W jakim przypadku firma może odmówić nam przyznania pożyczki?
Dzieje się tak jeżeli nie spełniamy kryterium wieku i obywatelstwa. Widniejemy w rejestrze dłużników. Mamy niespłaconą pożyczkę. Ewentualnie składany przez nas wniosek zawiera błędy.
Jak możemy dokonać zwrotu pożyczonej kwoty?
Do wyboru mamy dwa sposoby. Pierwszy – dokonujemy tego za pomocą systemu do szybkiej spłaty. Drugi sposób – wykonujemy przelew na konto firmy. Wszystkie informacje niezbędne do spłaty, w tym numery kont znajdziemy w Strefie Klienta po zalogowaniu.
Czy istnieje możliwość przedłużenia terminu zwrotu pożyczki?
Jeżeli nie jesteśmy w stanie spłacić pożyczki na czas należy skontaktować się z infolinią firmy pod numerem telefonu 22 102 15 00 w godzinach pracy firmy. Konsultanci postarają się znaleźć optymalne rozwiązanie.